MPO Efekt - energie efektivně Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR
Efekt

Program efekt

Vázvy

Výzvy

Ekis
Energetické poradenství

Ekis

Publikace

Publikace

Prohlášení o zpracování osobních údajů ve státním programu na podporu úspor energie (GDPR)

Informace - osobní údaje (GDPR)

Internetová poradna i-EKI / odpověď

31.10.18 / dotaz č. 100871
Dobrý den,
odebíral jsem plyn a elektřinu na byt, kde jsem byl v podnájmu. Ve chvíli, kdy jsem končil nájemní smlouvu, jsem také končil smlouvu u dodavatele elektřiny a plynu.
Jelikož se rovnou stěhoval nový nájemník, převáděla se smlouva na něj.

Teď se mi ozval, že po něm požadují obrovské vyúčtování za plyn.

Hledal jsem na své smlouvě a zjistil jsem, že ke konci smlouvy mi byl odhadnut odečet, ikdyž jsem přesná čísla hlásil na pobočce.

Co teď? Já jsem doplatek zaplatil a již jsem nic neřešil, ale nový nájemník teď musí zaplatit velké peníze.

Může mi dodavatel zpětně něco naúčtovat i přesto, že už smlouvu nemám? To, co mu bylo naúčtováno rozhodně není reálné protopit.
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz, který je poměrně specifický a spíše se týká smluvních podmínek mezi Vámi a dodavatelem energií.
Pro přesné zodpovězení Vašeho dotazu bychom potřebovali do smlouvy nahlédnout.
S pozdravem
Šauer
Odpovídá:  Ing. Martin Šauer* - tisk